Post by efenbreadarpho on Feb 10, 2022 19:53:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Monster Verdediging Koning ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Monster Verdediging Koning IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ervaring ▞▞▞
▞▞▞ Monster Verdediging Koning 2022 version ▞▞▞
Heel goed spel
Koel
het is goed, maar de bazen zijn erg moeilijk, maak de bazen zwakker ok
เกมส์จำลองการเลี้ยงมังกรออนไลน์ จำลองสถานการณ์ otwe
Heel slecht
Ik heb er wel even van genoten. Niet slecht om eerlijk te zijn. Gewoon te veel keuzes voor soldaten IMO. Maar toch, geweldig spel.
Super interessant spel.
dit is een heel goed spel
モンスターディフェンスゲーム 頭脳系 crnn
Heel goed spel ik vind het leuk
Makkelijk te hacken spel bedankt.
Ik hou van dit spel, het is perfect
Monster Defense King Diskarte pbn
het is op zijn best middelmatig
Meer verbeteringen nodig, maar nee spel
Deze game is erg buggy, voltreffers richten minder schade aan dan normale aanvallen. De arena werkt om de een of andere reden niet meer en zegt "Probeer het morgen opnieuw". Als je monsters een buff hebben, kun je geen andere krijgen, maar als je een immuniteitsschild en de onkwetsbare gebruikt, kun je beide hebben, maar niet andersom. Wanneer je vijanden "vervloekt: aanvalt", kunnen ze nog steeds aanvallen en slaan, maar wanneer ze je monsers vervloeken, zullen ze altijd missen. En dat zijn nog maar een paar bugs die in het opmerkingenveld passen...
되면 .
Geweldig tot nu toe. Pakketten beetje hoog maar erg leuk om te spelen
Heel leuk spel
Canavar Müdafiə Kral Strategiya rucl
ik heb geen bugs
ga naar de hel mobirix
heel leuk je kan het voor uuren spelen
het wordt verondersteld cool te zijn
Dit is Chinees.
MONSTER DEFENSE KING BEOORDEL DEZE APP
Ik genoot ervan, maar nu duikt de arena gewoon op met een gm-bericht dat zegt probeer het morgen opnieuw met een OP-team. Is al 3 dagen niet gereset. Totaal kapot en slecht spel. Niet installeren
goed niet de beste
enak
Geweldig spel en plezier zo geweldig. 😍 Ik hou van dit spel en ik speel dit spel altijd 😍😍
Ik zou deze 5 sterren graag willen beoordelen, maar er is een probleem waarom ik deze 4 in plaats van 5 heb beoordeeld, misschien is dit probleem gewoon een storing of zoiets omdat de presentielijst niet werkt, het is al mijn 5e dag dat ik dit spel speel, maar Ik kan nog steeds de prijs van de derde dag niet krijgen, wat zo vervelend is, repareer dit of ik zal deze app verwijderen.
anuj
آمد و است شهرادمن
monster verdediging
zeer goed
Panget
het is oke
Wie is GM waarom ons storen in de arena? Met onzinnige teamkracht .... meer dan 6 miljoen waarom zou je 1000 en 7000 teamkrachtgebied spelen. Als het eigendom is van de eigenaar van dit spel, waarom publiceert u dit spel... speel het dan gewoon zelf.
arena zonder leaderboard? vecht je voor wat?
Dit is een heel goed spel over strategie en ik ben er dol op en speel al uren