Post by efenbreadarpho on Feb 10, 2022 20:05:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talking Ben the Dog ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talking Ben the Dog IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes meer edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Talking Ben the Dog 2022 version ▞▞▞
Ze zeggen dat die camera weg is is dat waar
goede app maar je gaat je snel vervelen
honden zijn leuk😁😄😈😈😨😨😨
Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar 1 ster omdat er niets te doen is en het appelsap in een wijnfles zat en het je microfoon wil, en als je naar het flessengebied gaat, glimlacht hij en de glimlach is echt griezelig.
Toen ik een spel begon, maar pratende ben ziet eruit als een oude hond en hij heeft een witte baard, ik kan niet geloven dat dit is gebeurd, maar haar kleine broertje die praat ziet er zo slim uit 😀
Zijn......LACH!!!
Praten Ben de hond is in het begin een leuk en humoristisch spel, maar al na een paar uur verveelde ik me al en dacht ik erover om het spel te verwijderen. Ik denk dat een Talking Ben 2 met betere graphics en meer dingen om te doen geweldig zou zijn en een verbetering voor de Talking Tom-spellen.
Hihi!
ik vind het geweldig omdat Ben schattig is als hij boos wordt, maar ik haat het spel een beetje omdat je iets nodig hebt om het vloeibare ding te kopen en waar kan ik het krijgen?
Ik weet niet of Ben degene is die me terug roept, ik noem hem Rush a rush o rush pou and rush Emoji's"'emoticons"
Talking Ben the Dog Szórakozás bxbf
Dit is stom bij mij omdat het wel wordt gemaakt maar het duurt eeuwen dus ik heb nu maar 4 spelletjes, echt saai.
Kom op, het enige wat je kunt doen is hem voeren, hem schoppen en als je geen drankje meer hebt, wordt het saai
Niet zo super leuk
Te veel advertenties. Over het algemeen is het goed
Spel was echt saai dit spel is echt saai sorry voor de
Bij mij installaties die niet
Klijn beetje saai
Bah er zitiemnd in zijn duidelijk mens
leuk voor al met de telefoon
Je kunt hier niet veel doen, als ik zou kunnen zijn zoals de andere pratende huisdierenspelletjes, waar je meer dingen doet, zou dat beter zijn.
Gaat wel maar het is niet leuk zoals andere spelen
Ik heb veel video's gezien over hoe eng het is en ik begrijp niet waarom mensen dit beter beoordelen dan op Apple
Mijn pratende Tom van Angela is veel leuker
Download, en je merkt hoe leuk het is!
Block Puzzle Gem: Jewel Blast Hlavolamy pfzu
Praten Ben is de goede app herhalen is erg slecht praten Ben Ik download de pratende Ben de hond om te herhalen Ik herhaal mijn herhaling omdat mijn grote zus herhaal mijn imiteer mij en mijn zus herhaal dat ook word boos Ik praat graag Ben de hond om te herhalen
Ik vind het in et begin wel leuk maar daarna begint et egt saai & afgezaagd te woorde.. Drm geef ik mr 3 sterre ;$
Ik maakte een opmerking als deze op de pratende Angela een en al, het aantal mensen dat dit spel speelt, IEMAND ZEI DAT HET JE LOCATIE VOLGT, ik denk dat deze jongens stakkers en ontvoerders en vuile mensen zijn, sorry outfit, maar het zijn er gewoon te veel opmerkingen over deze games om te zeggen dat het niet waar is
Er zitten mensen naar je te kijken via de selfie camera en als je goed kijkt zie je in de ogen van ben dat ze heel eng bewegen
.
Sorry dat ik deze game 2 sterren geef, want het is echt saai, er zijn meer activiteiten nodig 🙄
Saai stom spel echt geen aanrader
Open deze app niet dit is raar Apple cool je doet het niet dit is raar ik vind het niet leuk het is zo raar dat als je vraagt wat als het jouw naam is het zal zeggen ja
Ik vind dit spel leuk, en het bijzondere is dat het de stem nabootst
Stomp spel!!! Doe er iets aan!!!!!! Dat wordt het leuker!!!!! A.u.b
Als je zijn zegt komen moordenaars
beestje
Ik ben op de hoogte van het nieuws en alles wat er vandaag over deze Tom-app is gezegd. Ik kijk er zo veel als ik kan en het ziet er echt naar uit dat het een onschuldig spel is. Ik kijk hun in de ogen. denk dat dit er niet een van is
Geaoonstom
Dit spel is zo grappig toen ik zeven was. Ik speelde het de hele tijd met mijn vrienden thuis, ook al vonden ze het soms niet leuk😂 Ik speel het nog steeds en ben het ermee eens dat er een pratende ben 2 moet zijn
Talking Ben Entretenimiento aobc
het blijft maar hetzelfde er moet een update komen.
Ik ben zo moe van het openen van de app, hij opent helemaal niet, los het probleem op!!!!!!!!!!!!!
Vak die man is uit Amerika 1 soort is dood gegaan wtf vaaaaaaaaaaaaaaaaaaak dit game door die man nut kut kutkutkutkutkutkutkutkut man vak
het doet niets anders dan alleen eten op de bank en boeren praten aan de telefoon en kopiëren ons, maar als je de kindermodus selecteert, lijkt het spel erg saai en als je de volwassenenmodus kiest, is het hetzelfde als de kindermodus. ik dacht dat ik het leuk zou vinden, maar nu vind ik mijn tom meer leuk dan ben, maar de video-opname is echt leuk
Dit is stom op het begin is het een beetje leuk maar aan het eind is het stom
Het enige wat Ben doet is een half uur met een krant in zijn poten zitten en tijd verspillen. Ik begrijp het niet Ik heb dit even gespeeld Ik dacht dat het goed zou zijn, maar het wordt saaier Ik zie hem daar meestal zitten
Het beste voor leuke tijd voor kinderen en het is ook een goed spel voor ouderen en ouderen
Je moet dit spel paken
Praten met Tom 2 was zo cool, maar wat hier is gebeurd, het is zooo verschrikkelijk dat er heel weinig activiteiten te doen zijn.
Ik kan hem niet installeren
Dit is heel erg leuk leuk