Post by efenbreadarpho on Feb 10, 2022 20:17:34 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crab War: Idle Swarm Evolution ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crab War: Idle Swarm Evolution IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ verhoog alle hack ▞▞▞
▞▞▞ Crab War: Idle Swarm Evolution 2022 version ▞▞▞
🖒
Geweldig spel om te spelen en gaat offline verder met goud verdiend
Het is een gemakkelijk te leren spel, erg leuk als je een beetje tijd hebt, de algemene mechanica van het spel, zoals leren over het spel naar het doel en een beetje strategie maken het leuk
Hij start bijna nooit op! Niet installeren!
Het is verbazingwekkend, maar ik weet niet of het een 5-sterren of 3 moet zijn, omdat ik het soms verwijder en het later gewoon opnieuw installeer. dus ik ga gewoon met 4 omdat dat de beste is om te kiezen. Over het algemeen is de game zo cool dat je zo zwak kunt zijn en als je op een bug tikt, zou je het waanzinnig goed kunnen doen, zodat je een tijdje een uitdaging kunt hebben en dan helemaal geen uitdaging. Het blijft die handeling maar herhalen waardoor het een goed ritme krijgt. En ik vind het leuk hoe de spelmodi het spel verdraaien
Kil tem al ahahahahahaah
Ik ben dol op Crab Wars, het was de game waar ik naar op zoek was, alle andere games worden saai in ongeveer 15-20 minuten. Maar Crab Wars is totaal het tegenovergestelde, het is zo verslavend. Ik speel gemiddeld 1-2 uur. Ik kan ook langer spelen als ik dat wil, ga zo door met het geweldige werk Devs, en maak ook meer updates alstublieft!
Ik vind het spel leuk, maar ik kan niet meedoen in het land van de reptielen. Dit spel is gemanipuleerd.
Ik zeg je, een van de beste inactieve/clicker-spellen die er zijn. Ik zou van alinea's kunnen gaan over hoe leuk en goed gemaakt dit spel is, (maar ik had geen ruimte meer tijdens het bewerken hiervan😔). Games pop-up advertenties 24/7 de klok rond. Maar dit maakt die advertenties optioneel om te bekijken, en als je advertenties bekijkt, krijg je er een behoorlijke boost van. Ook al had ik deze game een paar jaar geleden verwijderd (vanwege mijn stomme redenen😑), ben ik verrast om te zien dat de ontwikkelaars dit nog steeds updaten. Shout outs naar de ontwikkelaars, geweldig!!!
Leuk spel, gemakkelijke tijd, als je vastzit, kun je het gewoon open laten en het collectief de lagere golven laten doden voor de baas. Zorg ervoor dat je je koninginnen op een hoger niveau brengt voor deze methode
Kuto
Ik speel dit spel al een tijdje. Ik heb een tijdje terug voor de "volledige versie" betaald. Ze hebben nu de versie waar ik voor betaald heb veranderd in een abonnement! Dus de "volledige versie zonder advertenties" is niet langer beschikbaar voor mij. Rip voor een originele speler. Ik kan je beloven dat ik nooit meer een dubbeltje op deze app zal neerleggen
Dit is echt super leuk!
Goed, ik heb goede dingen, dus ik wil
heel erg leuk
Het heeft mijn voortgang weer gewist. Deze keer heb ik mijn krab niet eens herboren. Ik heb al een e-mail gestuurd over mijn situatie, maar ik laat dit hier zodat mensen kunnen anticiperen wat er kan gebeuren. Er waren geen fouten of crashes toen ik het voor het laatst speelde. Het begon me twee keer terug naar het begin rond 980m. Ik stond op het punt om het een paar minuten geleden te spelen toen het me terugstuurde naar de intro, ik was niet van plan om het allemaal een derde keer door te nemen.
Vind het echt leuk, het is echt kleurrijk en hoewel het er niet zo gewelddadig uitziet (het beste wat ik het zou kunnen beschrijven), heeft het nog steeds een gevechtsgevoel en is het gemakkelijk om goud te krijgen als je je kaarten goed speelt.
Leuk in het begin maar eentonig en op den duur en te moeilijk vooruit te komen op basis van evolutoe qua queens betaald meer voor minder kracht
Super schattig, veel mooie kleuren. Mijn enige wens is een optie om krabben te spawnen en ingedrukt te houden. Kan minder effectief zijn dan tikken om op de hoofdmanier te blijven tikken, maar de optie zou leuk zijn, vooral voor mensen met polsproblemen.
Krabben... de schildpadden van de zee! Wacht even; zijn er schildpadden in de zee? Ummm... Krabben...de andere schildpadden van de zee! In alle ernst is deze game tot nu toe geweldig. De eerste keer dat ik het zelf speelde, maar ik zag het vele manen geleden op een apparaat van een vriend. Het ziet er nu zelfs prachtig uit, dus geen kritiek op dat front. Al met al een mooi pakket.
Een van de meer absurde idle tap-games die ik heb gespeeld, maar dat is helemaal niet erg. Advertenties zijn allemaal optioneel van wat ik tot nu toe heb gezien, hoewel je niet veel boosts zult krijgen zonder ze te bekijken of ervoor te betalen. Tot nu toe nog steeds een geweldige game!
Zeer herhaald maar goed tijdsverdrijf als je niets te doen hebt.
Leuk spel om de tijd mee te doden
Leuk spel
Gedachteloos tikken. Ik kon het gewoon niet. De gameplay werd snel saai.
kan je me helpen?? mijn eerste en tweede dosis wordt opgeladen, het blijft op 10 minuten en de tweede is 20 minuten ..... help me om mijn vermogen weer op te lossen
Een super spel
Ik ben er vrij zeker van dat dit het saaiste clicker/idle-spel is dat ik ooit heb gespeeld en ik heb veel games gespeeld. Deze heeft ook te veel advertenties.
Icing On The Dress משחק תפקידים ffic
goed
Ik hou echt van dit spel, maar ik haal twee sterren weg, want elke keer dat ik 750 m bereik en de app verlaat, word ik altijd teruggebracht naar 460 m en word ik gewoon serieus opgedoken.
Geweldig gevoel voor een inactieve/clicker. Voelt natuurlijk aan en onderscheidt zich met aparte mechanica van een generieke clicker.... Maar je moet vasthouden om de 10x 50x en 100x vermenigvuldiger tevoorschijn te halen. Leer de markt kennen, 10x schakelen is waar het is.
Om dit een spel te noemen, is een beetje vergezocht. Het enige dat u hoeft te doen, is op het scherm klikken om krabben naar buiten te laten komen. Er is geen gedachte of vaardigheid vereist. Het is hersenloos en repetitief, zoals een baan met een minimumloon.
Best leuk, een goede manier om wat tijd door te brengen, loopt soms een beetje vast, maar er gebeurt veel.
Een goed, simpel spel. Kon er gemakkelijk in. Goed om tijd te verspillen. Advertenties waren goed, hoewel ik hoop dat sommige vlinders de keuze geven of ze een volledige beloning willen geven door advertenties te bekijken, of een halve beloning voor het niet kijken in plaats van niets... Toernooi is prima als mensen die betalen de voordelen hebben. Ik koop gewoon voor de dagelijkse parel en abonnement. Je hebt een fout gemaakt door het maandabonnement laat te kopen, op 20e + deze maand en nu is het weg ... in de hoop dat het in plaats daarvan een hele maand duurt als alleen de maand januari ....
Het spel is ineens onspeelbaar geworden. Het besloot willekeurig dat er een "nieuwere versie" van mijn opslagbestand op de server stond en drong aan op een reset. Na de reset kreeg ik exact dezelfde melding. Ik laat de 4*-beoordeling voorlopig staan, maar los dit probleem zo snel mogelijk op. Mijn internetverbinding is verschrikkelijk, btw. Dat kan relevant zijn. EDIT: Het herstarten van mijn tablet loste het probleem op.